Veelgestelde Vragen
Waar is mijn orderbevestigingsmail?
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, stuur ik u twee e-mails :
Een e-mail ter bevestiging van uw bestelling, direct na uw aankoop.
Een verzendbevestiging per e-mail met uw trackingnummer zodra uw pakket onderweg is.
Als u de e-mail met uw orderbevestiging niet kunt vinden, doe dan het volgende:
Controleer eerst uw map met spam of reclame .
Als u hebt afgerekend met uw telefoonnummer in plaats van een e-mailadres , ontvangt u geen bevestigingsmails.
👉 Neem in dat geval contact met ons op en geef het e-mailadres op dat je aan je bestelling wilt koppelen. Ik zal dit bijwerken, zodat je de verzendbevestiging en het trackingnummer kunt ontvangen.
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
De levertijden zijn afhankelijk van uw exacte locatie.
- Verwerkingstijd: Bestellingen worden doorgaans binnen 1-3 werkdagen vóór verzending verwerkt. (Als uw product niet op voorraad is, kan de verwerking met 1-2 werkdagen
worden vertraagd .) - Levertijd: Zodra uw bestelling is verzonden, duurt het doorgaans 7-10 werkdagen voordat uw bestelling wordt geleverd , afhankelijk van uw regio.
Zodra uw bestelling onderweg is, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met een trackingnummer. Zo kunt u de verzending op de voet volgen.
Ontvang ik een trackingnummer?
Jazeker! Zodra uw bestelling is verzonden, stuur ik u een verzendbevestiging per e-mail met uw trackingnummer.
Met uw trackingnummer kunt u de reis van uw pakket volgen en de meest actuele bezorgstatus bekijken. 👉 Voer hier
uw trackingnummer in om uw bestelling op elk moment te volgen.
Als je geen verzendbevestiging hebt ontvangen, controleer dan eerst je spam- of reclamefolder .
Kun je hem nog steeds niet vinden?
Neem contact met ons op, dan sturen we hem opnieuw.
Kan ik mijn verzendadres of bestelgegevens na aankoop wijzigen?
We verwerken uw bestellingen zo snel mogelijk om een snelle levering te garanderen. Wijzigingen zijn daarom alleen mogelijk binnen een korte periode na aankoop.
- Als u uw verzendadres of bestelgegevens wilt bijwerken , neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en geef ons uw bestelnummer en de juiste informatie door.
- Zodra uw bestelling is verzonden, kunnen wij geen wijzigingen meer aanbrengen.
👉 Hoe eerder u contact met ons opneemt, hoe groter de kans dat we uw bestelling kunnen bijwerken.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, u kunt uw aankoop binnen 1 uur annuleren .
- Als u wilt annuleren, neem dan binnen 1 uur na het plaatsen van uw bestelling contact op met onze klantenservice en geef uw bestelnummer door.
- Zodra deze periode verstreken is, wordt uw bestelling al verwerkt en kan deze niet meer worden geannuleerd.
Neem contact op
We horen graag van je! Als je vragen hebt, ondersteuning nodig hebt of gewoon hallo wilt zeggen, neem dan gerust contact met ons op via de onderstaande gegevens.
Stuur ons een e-mail
info@meijer-juweliers.nl
Houd rekening met 24 tot 48 uur voordat je een reactie ontvangt.
Openingstijden
Maandag - Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag: Gesloten
Of vul het contactformulier hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.